Pages

Wednesday, December 11, 2013

an impossible made possible

"An Impossible Made Possible" és el nom de la campanya publicitària que Honda va llençar per la comercialització del nou CR-V 1.6 diesel. Et proposo veure com es va fer aquest anunci magnific on, les tècniques de anamorfisme i un treball intel·ligent, la combinació de la càmera, les il·lusions òptiques i la pintura amb efectes 3D, van fer innecessari el tractament de les imatges amb ordinadors.
Si dones un cop d'ull als crèdits de l'anunci en aquest enllaç, veuràs que Honda va contractar per la seva realització a una companyia amb qui treballen des de fa temps, mcgarrybowen. Afegir també que els exteriors han estat rodats a l'Expo de Zaragoza, que ja comença a tenir una solida experiència com a decorat de campanyes publicitàries. I pel que fa als efectes increïbles de la pintura amb efectes 3D, tot i que n'hi han milers d'exemples a la xarxa et proposo de donar un cop d'ull a la sèrie publicada per Geeyom Lam.

No comments:

Post a Comment

You are welcome to leave a comment on any subject that raises your interest.