Monday, September 4, 2017

d-aech - welcome aboard

Lufthansa Cityline - Embraer 190/195 - MSN 376 - D-AECH
Fa uns dies estava al bus mirant-me una cartografia interactiva de vols a una pàgina que et vaig presentar el 03.09.2013: cartografia interactiva: tràfic aeri, i vaig trobar-me amb un aparell de Lufthansa que té una matrícula no apta per viatgers supersticiosos.

Sobre l'aparell i la matrícula, dir que va ser notícia a la premsa francòfona el novembre del 2015 (per exemple a Slate.fr la van recuperar de twitter: Au départ de Strasbourg, bienvenue à bord de l'avion «D-aech», 25.11.2015). Sobre l'aparell, pots seguir tots els vols que ha fet aquesta setmana a flightradar24.com. Just afegir que, el dia que em vaig mirar la llista de vols setmanals, vaig veure que l'aparell feia entre 6 i 8 vols per dia (pots veure els trajectes punxant el botó Play que tens a la dreta de cada vol de la llista).

Francament, no sé si m'angoixa més el nom de matrícula de l'aparell o la fatiga a la que sotmeten la mecànica d'aquest Embraer -fabricat a Brasil- per rendibilitzar-lo.

No comments: