Thursday, April 27, 2023

die toten hosen - du lebst nur einmal

Die Toten Hosen - Du lebst nur einmal (Live in Düsseldorf 2018), YouTube, 01.03.2019


Aquells que fa temps que em coneixeu ja sabeu que avui és un dia un xic especial per mi. I si em coneixeu prou, sabreu que el tema de Die Toten Hosen que avui m'agradaria compartir amb vosaltres: Du lebst nur einmal (Només es viu una vegada) ja l'he pujat abans en aquest blog.

El que diferencia el post d'avui dels que l'han precedit és que m'he decidit a incloure la lletra amb una traducció que segurament no és la millor, però que és la meva.

Al camí que et porta al demà
veus al retrovisor
els anys que han passat
No hi ha temps per a grans penediments, ningú et donarà res a canvi
No t'entretinguis massa amb el temps passat, ja és massa tard

Perquè només es viu una vegada
Perquè només es viu una vegada
I tu no viuràs per sempre

Sense bandera blanca, ni cap compromís podrit
Només hi ha una regla, és tot o res
Cada "bon dia" finalment significa un "adeu"
Fes la maleta i posa't en marxa

Perquè només es viu una vegada
Perquè només es viu una vegada
I no viurem per sempre

Ningú vindrà mai a buscar-te
Has d'anar-hi sol

Perquè només es viu una vegada
Perquè només es viu una vegada
Perquè només es viu una vegada
I perquè no viurem per sempre

No comments: