Monday, May 23, 2016

tv advertising music



De vegades m'arriba de veure una publicitat que té una banda de só que no coneixia. I com resulta que no tinc sempre a prop el phone amb el Shazam, una altra possibilitat és passar-me per una pàgina britànica: TV Ad Music que, sense necessitat d'obrir cap compte, me permet buscar el nom de la marca de l'anunci i escollir entre els vídeos del resultat aquell que ha retingut la meva atenció.


Si el tema m'ha enganxat el puc comprar a iTunes o a Amazon.

Però si el vull tornar a escoltar abans de comprar-lo, puc copiar el nom de la banda i el del tema, fer una recerca a youtube i baixar-me el mp3 directament des de youtube o des d'una aplicació web com: youtubeMp3 o des d'una altra aplicació web: telechargerunevideo.com que també me permet baixar-me el vídeo o l'àudio des de youtube, dailymotion o vimeo. No és l'única solució per baixar-se musica o vídeos legalment per ús personal, en parlaré d'altres tant o més senzilles que aquesta més endavant, quan trobi un moment per fer-ho. 

El vídeo d'aquesta entrada, per exemple, el vaig descobrir a un anunci del Renault Kadjar – Start Living, que va resultar tenir com a banda de só el tema: My Silver Lining del duo suec: First Aid Kit.

No comments: