Wednesday, June 7, 2017

switzerland - zermatt - gornergrat

Zermatt (CH) - Gornergrat (3089 m) / Monte Rosa (4634 m) - 20.05.2007 by david guasch on 500px.com

A un post publicat a mitjans de maig: Lausanne (Port d'Ouchy) - 09.03.2016 et parlava dels tests que estava fent amb dues aplicacions del món del lliure: GIMP i Digikam. Fa un parell de setmanes vaig decidir seguir provant-les amb velles imatges que havia fet amb vells mòbils (i.e. Sony Ericsson K750i) o amb velles càmeres que han quedat superades per la qualitat dels aparells que equipen els mòbils actuals.

Vaig recuperar algunes imatges de Gornergrat (Zermat, CH) que havia fet Lluïsa en 2015 i d'altres que havia fet jo en 2007 i he penjat el resultat a una nova galeria que he obert al meu compte a 500px

Sobre les aplicacions, dir que cada cop estic més content d'anar descobrint tot el que puc fer amb elles. Però si ja has visitat la galeria del meu compte a 500px hauràs pogut comprovar que, ni jo soc un expert en el tema de l'edició de fotografies, ni les aplicacions estan programades per fer miracles amb originals on la qualitat deixa molt a desitjar. De totes maneres, tinc el sentiment de que les fotografies es deixen veure ...

No comments: