Sunday, April 23, 2017

ingo scholtes - photography

Ingo Scholtes - The Old Town of Chur, Switzerland
Quan vaig instal·lar per primera vegada el Windows 10 vaig dir-me que era una bona ocasió per canviar el tema de fons de l'escriptori. La veritat és que no vaig buscar gaire i vaig caure per atzar sobre els temes d'un investigador en anàlisi de dades, sistemes d'informació i enginyeria de software que treballa al politècnic de Zürich i que, accessòriament, és un fotògraf remarcable.

La veritat és que, des de que vaig carregar-me els temes d'Ingo Scholtes, cada dia me sorprenc descobrint al meu escriptori imatges d'una bellesa impressionant. I si hom diu per aquests paratges que: souvent, le hasard fait bien les choses, la descoberta del portfolio d'imatges d'Ingo Scholtes n'és una bona prova.

No comments: