Saturday, July 22, 2017

bill gates high school speech

Vaig trobar aquesta imatge a Pinterest a principis de mes. De manera anàloga a l'entrada publicada el passat 20 de juny: Johnny Welch - La marioneta, vaig adorar el seu contingut, però vaig dubtar de la seva autoria. I a snopes.com vaig trobar la confirmació d'aquests dubtes en aquest article: Bill Gates High School Speech. Did Bill Gates create a list of 'Rules Kids Won't Learn in School'?

Com en l'article dedicat al poema de Johnny Welch, confesso que desconec els motius que justifiquen associar a un personatge mediàtic allò que ha dit algú que no ho és.

I tot i que els Milennials no deixen de sorprendre'm, sovint més que positivament, no crec que es llegeixin aquestes regles. No importa, un dia tindran la meva edat i segurament reaccionaran amb la mateixa emoció que jo quan les llegeixin. O no.

No comments: