Friday, November 28, 2014

swiss space systems

Fa cosa d'un any i mig que'n Grégoire va decidir plegar de la feina per treballar com a freelancer en el món de la comunicació.

El vaig creuar un parell de vegades pel carrer, vam petar la xerrada i vam riure com sempre de no recordo quina animalada. No havia tornat a saber res més d'ell fins que aquest matí m'he trobar un "I like" a linkedIn per un vídeo de Planet Labs que també vaig penjar al blog. 

Doncs res, que m'he passat pel seu espai per deixar-li un missatge i m'he trobat amb que el tio és cap de la comunicació de Swiss Space Systems



Passa't per l'enllaç de l'empresa i dones-li un cop d'ull al programa de vols en gravetat cero que llençaran a partir del segon semestre de 2015 per menys de 2'000 euros/persona. També al concepte de SpacePorts i al de la llançadora dedicada a la pujada en orbita de petits satèl·lits a baix cost. 

No sé si he fet bé, però li he dit a Grégoire que si les places de bidell de la companyia al SpacePort de Payerne no estan encara cobertes, que pensi en mi. Clar que, sinó fos el cas, podria conformar-me amb una plaça a la filial que la companyia té al Kennedy Space Center, a Florida. O, perquè no?, al Centre Europeu d'Operacions de Canàries, des d'on s'efectuaran els llançaments de satèl·lits a partir de 2018.

Consti que tot el que he dit va de conya, eh?  Que a mi, el que de veritat m'agradaria, és anar de personal auxiliar als vols de la llançadora!

No comments: