Wednesday, August 26, 2020

the traveling wilburys

The Traveling Wilburys - End Of The Line (Official Video), Youtube

Encara corria per BCN quan un vell amic em va parlar d'una banda on tocaven Bob Dylan, George Harrison, Jeff Lynne, Roy Orbison i Tom Petty: The Traveling Wilburys.

Vaig dir-me que Woooow! Després els vaig sentir i em vaig quedar amb el regust que la banda podria haver-se anomenat: George Harrison and Friends. Anys més tard vaig llegir l'article que la Wikipedia en anglès li dedicava a la banda i m'ho va confirmar.

Deixant de banda l'entusiasme amb què Dylan sempre ha participat enllà on l'han invitat, afegir que sonaven bé, que eren molt professionals, però que no m'hauria agradat sortir de birres amb aquesta penya. Si, també sé que a cap d'ells mai no se li hauria passat pel cap invitar-me a fer-ho. Així que ho deixarem amb empat tècnic.

Just per l'anècdota, Orbison va morir en 1988 i la cadira buida amb la guitarra del primer vídeo és un recordatori a la seva absència. Si vols veure Orbison amb la banda et proposo de veure'l al vídeo amb què tanco el post.

The Traveling Wilburys - Handle With Care (Official Video), Youtube

No comments: