Friday, February 14, 2020

alexei butirskiy



Jo també he trobat gent desagradable a Twitter. Bàsicament, la mateixa penya que abans em creuava buscant gresca als bars, a les festes majors, a les estacions de ferrocarril, al metro o al bus ... Pobra gent que no sembla tenir altra missió a la vida que podrir la dels altres.

Però a twitter he trobat molta més gent que m'ha obert horitzons per conèixer coses que desconeixia. Gent a qui no conec de res. Gent amb qui no he creuat mai un mot. Gent com l'autor del tweet que avui m'agradaria compartir amb tu, i que m'ha permès conèixer un artista rus de qui mai havia vist la seva obra i que m'ha deixat bocabadat.

Què et sembla si comences per donar un cop d'ull a les pintures del tweet i després et passes pels enllaços que pots trobar a continuació?


No comments: