Monday, February 22, 2021

el pony pisador

El Pony Pisador - El meu pare és un formatge, Youtube, 12.02.201

Un bon amic. de qui diuen que és la versió local i en pèl-roig de Chistopher Judge a Stargate, però sense la xapa de Pepsi Cola al front, em va passar un vídeo d'una banda que no coneixia: El Pony Pisador (1).

A Wikipedia diuen d'ells què, als seus orígens, tenien la idea de formar un grup de música irlandesa inspirada en grups com Flogging Molly, Dropkick Murphys, Dubliners o els Clancy Brothers. Tot i que pugui semblar una barreja d'estils molt singular, és probable que no haguem escoltat els mateixos temes d'aquestes bandes i m'estigui fent una idea equivocada. En tot cas, jo no hi era i no puc dir el contrari.

El que sí que puc dir és què, tothom té dret a beure les cerveses que vulgui i dir al bar allò que després li passi pel cap. També puc d'afegir què, quan vaig veure el tema amb què he obert el post d'avui, em vaig morir de riure.

I com m'ha semblat que és un tema prou divertit per a començar la setmana i, amb ella, també el meu tractament de radioteràpia, et proposo que l'escoltem junts. Perquè, com deia una professora de Demografia que sovint has vist a la TV: A les penes, punyalades. I als disgustos, gots de vi!

Que tinguem una bona setmana !!


  1. El Pony Pisador: Home page, Wikipedia, Youtube,

No comments: