Monday, October 27, 2014

josep fontana: el meu mestre

No sé massa bé com et podria presentar en Josep Fontana (1): podria dir que és el millor profe que mai vaig tenir a la UAB, però no seria just oblidar que si alguna cosa he fet bé en el meu recorregut professional se la dec als seus consells i a la motivació que va saber donar-me en un període de dubtes.

Doncs bé, el passat dimecres, vaig trobar una ressenya del seu nou llibre: La formació d'una identitat. Una història de Catalunya a El Periódico i m'agradaria proposar-te que't llegeixis l'entrevista: val la pena, de veritat!

(1) Es divertit comparar les primeres línies de la descripció del personatge als wikis en espanyol, francès i en anglès. I en tots ells (també en el wiki en català), també m'ha sobtat com tots han resumit d'una manera brutal una carrera, una recerca i també una activitat militant que mereixerien una ressenya molt més completa de la que podem trobar als wiki.

No comments: