Sunday, June 24, 2018

impressive pictures by lucan coutts

Lucan Coutts: Yonge-Dundas Square (Toronto, CA)
No sé si ja havies vist abans a les xarxes socials aquesta imatge que es va convertir en viral fa uns mesos. Jo la vaig veure per primera vegada a les pàgines de brightside.me, a un article que feia una recopilació de 20 imatges que havien retingut l'atenció de l'autor (1).

Vaig punxar l'enllaç que hauria de ser el de la font de la imatge i em va fer gràcia veure que el seu títol coincidia amb la primera idea que m'havia passat pel cap (2): This photo of Toronto looks like a scene from Blade Runner. Que l'autor del post a reddit.com no mencionés qui era l'autor de la imatge ja em va fer menys gràcia. Així que vaig començar a mirar els comentaris i vaig veure un on el seu autor s'identificava amb la imatge.

L'autor de la imatge es diu Lucan Coutts (3), és un jove artista de 20 anys que viu a Toronto i, com deia una periodista del Toronto Life publicat el passat mes de febrer (4), el seu estil fa que la seva ciutat sembli el Los Angeles del film Blade Runner (5). T'he de confessar que vaig quedar-me amb la boca oberta quan vaig veure el contingut de les galeries de la seva pàgina: [my favourites][cityscapes][street]. Res en comparació però a com em vaig quedar quan vaig visitar la seva galeria a Instagram.

No sé si ja coneixes Toronto i, si mai has estat, tampoc sé si t'has deixat caure per la plaça on Lucan Coutts va fer aquesta fotografia: Yonge-Dundas Square (6). Però del que sí que estic gairebé segur, és de què mai no has vist la vila amb els ulls d'aquest jove artista.

Lucan Coutts: Yonge-Dundas Square (Toronto, CA)

  1. 20 Photos Full of Delights That Bring Visual Rapture, brightside.me, 02.02.2018
  2. This photo of Toronto looks like a scene from Blade Runner, reddit.com
  3. Lucan Coutts [home page] [twitter] [instagram] [500px]
  4. Sinéad Mulhern: This 20-year-old photographer makes Toronto look like a futuristic Blade Runner cityscape, Toronto Life, 07.02.2018
  5. Movieclips Classic Trailers: Blade Runner (1982) Official Trailer, Youtube, 27.01.2014
  6. Kieran Delamont: Why Yonge-Dundas Square Struggles as Public Space, TorontoIst, 16.03.2017

No comments: