Thursday, October 10, 2019

els catarres - nou barris

Els Catarres - Nou Barris (Concert privat a Sabadell), Youtube, 16.05.2012

Districte de Nou Barris: Un volt per Nou Barris amb Jan Riera, Youtube, 20.01.2012

Quan vaig escoltar aquest tema per primera vegada em va arribar directe al cor. D'alguna manera, em va transportar al que va ser el meu quotidià de quaranta anys enrere. I em va recordar que, com a les reaccions químiques, hi ha coses que ni es creen ni es destrueixen, sols es transformen.

Estic segur que en Hands sap molt bé de què parlo.
Recordes quan vivíem a Nou Barris en un pis a sobre el forn, al cul del món?
Era un pis de merda però nosaltres li trobàvem un cert encant, per molt que et sembli estrany.
I sortíem cada nit entre setmana, encara que mai teníem un duro per gastar.
El món als nostres peus, ens menjarem la nit.
I quan ens van tallar la llum i l'aigua perquè sempre anàvem tard a l'hora de pagar.
I subsistíem a base de pizzes i fideus precuinats, de sabors orientals.
I agafàvem l'últim metro a l'L4 a Llucmajor, sense tenir molt clar on aniríem a parar.
El món als nostres peus, ens menjarem la nit
Les Rambles eren nostres des de Canaletes fins el mar
La nit semblava eterna i el futur era brillant.

No comments: