Friday, November 6, 2020

groggy rude

Groggy Rude - Fins al final, Youtube, 16.09.2020

Feia temps que corrien però em van enganxar amb el tema amb què he obert el post d'avui. M'estic referint a una banda de Tarragona que també grava al EM Estudi de Terrassa: Groggy Rude (1).

Salvant totes les distàncies, Fins al final m'ha portat al record vells temes d'una banda de Düsseldorf que adorava: Rogers (2). Temes com: Stiller Wunsch o Allein. Imagino que després d'una visita a l'otorrino, Chri Hoffmeier va arribar a la conclusió que un canvi d'estil s'imposava i Rogers el va fer, en tot cas pel que fa a la seva veu.

Com avui no tinc gaire temps per escriure, et deixo sentir altres temes a Bandcamp o a Youtube (1). Quelcom em diu que tindrem més oportunitats de parlar d'ells en el futur.

Que tinguis un bon dia.


  1. Groggy Rude: Bandcamp, Facebook, Youtube, Spotify 
  2. Rogers: Home page, Youtube, Wikipedia, Facebook, Instagram

No comments: