Friday, April 5, 2019

the bombpops

The Bombpops Outta Hand (Music Video), Youtube, 26.03.2012


Hi ha dies que estic mort de son mentre espero el bus pel matí. Quan això m'arriba, un dels remeis que he trobat aquest mes és buscar al mòbil algun dels temes d'aquesta banda: The Bombpops. Com no sé massa bé com qualificar-la, imagino que l'etiqueta de pop-punk és la que els hi aniria més bé. No ho sé, no em facis gaire cas pel que fa a les etiquetes, però m'agrada com toquen i la canya que tenen els seus temes.

El vídeo que dona la imatge a aquesta entrada del blog es deixa veure. Tot el contrari d'altres temes que, no sé si m'agraden més, però que tenen vídeos que m'agraden menys, com ara: Dear Beer, Breathe, Can O' Worms, CA in July o l'inqualificable però divertit Be Sweet.

7 comments:

Israel Hands said...

Decididament Outta Hand és,per a mi,el millor tema de la banda.Van ser a BCN a la darrera edició del Barna'n'roll l'any passat i hagués volgut anar,però tenen la mania de fer aquests esdeveniments a l'Estiu (aquest en concret a l'Agost),i jo tinc altres ocupacions,ja saps.Pert cert,el Barna'n'roll acostuma a tenir molt bon cartell.

I sobre l'etiqueta,doncs a mi em sonen com tota aquella remesa de punk melòdic(llavors es deia així) què va sortir de Califòrnia encapçalat per bandes com Bad Religion,No FX,Pennywise,Green Day o Offspring.Això si,et confessaré què mai no m' he mirat les lletres a veure que diuen.

Israel Hands said...

Ieeeep soci,a veure que m'he colat i t'he passat informació falsa.The Bombpops no van tocar l'any passat sinó que ho faran aquest,al mes de maig.Es tracta del festival Punks in Drublic on totes les bandes que toquen podrien etiquetar-se al que t`he comentat abans.Anava despistat per què un dels organitzadors és el mateix Barna'n'roll i m'he confós.Sorry.El fotut del casés què tampoc hi podré anar.

Israel Hands said...

He dit totes les bandes,però ara he vist que The Real McKenzies també hi són.Quina ràbia no poder anar!

Roy Batty said...

Anem a pams. Lo del punk melòdic deu ser una etiqueta que els hi posen els hardcores. Puc assegurar-te que molta penya que no està acostumada a escoltar aquest tipus de música ho titllarien de qualsevol cosa menys de melòdic. ;D

Sobre les lletres ... Es veritat que no són de la corda del punk-rock germànic. Però, francament, tampoc passa res per no estar tot el dia fent morros en pla transcendental i passar-t'ho bé.

Altrament, si fico junts música i lletres recordo immediatament una frase de Campino (Die Toten Hosen) que vaig incloure a un post publicat al GS el 25.05.2014 on deia que, moltes vegades, entre el conformisme i el punk tan sols hi ha una diferència de ritme! (Tens amics nazis, Madelaine?.

Sobre el festival Punks in Drublic et diria que no et facis mala sang. Si el concert és el 17.05.2019 ... Lo sentimos, las entradas de este concierto están agotadas.

I sobre el Barna'n'roll ... o jo em faig vell, o tot passa per l'aplicació d'un conegut punk anomenat Mark Zuckenberg, o tenen una cara que se la trepitgen. Perquè he accedit molt fàcilment a la pàgina per comprar les entrades, però no he sigut capaç de trobar enlloc el programa. I quan dic programa vull dir el programa complet, clar.

Roy Batty said...

Ah! I tornant a The Bombpops, tu en saps molt més que jo d'aquestes coses, però trobo que si elles toquen força bé, el darrer bateria i el darrer baix són també força remarcables. M'agrada molt com sonen. Un so molt ràpid i alhora molt net, amb unes ruptures de ritme que trobo molt reeixides. I, ja que hi som, dir que també els trobo a tots força divertits.

Israel Hands said...

Deixant de banda festivals d'aquests que no podem anar,donar-te la raó sobre The bombpops.Has fet una descripció al punt i jo només afegiria què també trobo encertats els jocs de veu.I parlant de jocs de veu,les meves adorades Violets tornen a grabar.Espero que,com continuin sonant com sempre.

Roy Batty said...

Home, sí. Però si a l'estudi treballessin un xic més la qualitat del so, també seria d'agrair. Sobretot perquè crec que, amb molt poca feina, podrien guanyar molt amb el resultat. Es una opinió molt personal i val el que val.