Wednesday, August 14, 2013

Amsterdam 2013 - notes personals: futbol


Johan Cruyff segueix sent una llegenda a Amsterdam. No sabria com expressar el que vaig sentir quan vaig veure per primer cop la seva samarreta a les botigues de souvenirs, amb el mític 14 que portava com a jugador del Ajax, aquell club que tant ens va fer somniar i que'ns va mostrar una manera de jugar al futbol com mai més s'ha tornat a veure ...



  •  L'imatge a dalt, a la dreta, la vaig agafar a una botiga enorme de souvenirs que es troba a Damrak Straat, prop de la mítica estació d'Amsterdam Centraal. Confesso que va ser molt difícil no quedar-me com un estaquirot davant el monitor on passaven les millors jugades d'aquest gran jugador durant la seva època daurada a l'Ajax.
  • L'imatge que veieu abaix, la vaig agafar a una botiga que es troba a la zona de lleure de Max Euweplein. També us confessaré que no va deixar-me indiferent veure juntes les samarretes de l'Ajax i la nova del Barça (amb la bufanda blaugrana pel damunt).
  • Finalment, crec recordar que l'imatge a l'esquerra la vaig agafar a la Spuistraat, molt a prop d'un restaurant de tapes ... català, del que us parlaré en un altre moment. Sobre el Johan Cruyff Schaal que podeu veure al cartell, deixeu-me afegir que es tracta del nom que té des de 1996 la Super Copa als Països Baixos. I afegir que, enguany la va guanyar l'Ajax d'Amsterdam, entrenat per en Frank De Boer. Ja per acabar, dir que l'Amsterdam Arena només el vaig poder veure des de l'autopista (el conductor del car ens va dir on era, amb no poc orgull).

No comments: