Monday, March 8, 2021

steve hanks


Un altre dels pintors d'aquarel·les que vaig descobrir l'any passat i que es troba entre els que més m'han impressionat és Steve Hanks.

Hanks va ser reconegut com un dels millors aquarel·listes de tots els temps car, el detall, el color i el realisme de les seves obres són senzillament increïbles.

Pots creure'm si et dic que no ha estat gens fàcil seleccionar una de les seves obres per presentar-te'l. Altrament, la qualitat de les imatges que he trobat tampoc m'ho ha fet fàcil. Les que comparteixo avui amb tu, no es corresponen amb les obres que més m'han agradat. Però les que més m'han agradat no sempre han estat reproduïdes amb la millor qualitat.

Afortunadament, la seva família s'ha encarregat de tenir activa la seva pàgina personal perquè tinguem l'oportunitat de veure la seva obra. No puc més que encoratjar-te a visitar els enllaços que pots trobar a continuació.


  1. Steve Hanks: Home Page, Google Search

No comments: