Monday, July 30, 2018

buenos aires insolite

Expedia: Buenos Aires Vacation Travel Guide, Youtube, 22.06.2014

El passat 14 de juliol, estava buscant algun documental a la Swisscom Box per passar l'estona quan vaig caure sobre la reposició d'un documental excel.lent del 2014, que France 2 havia passat el 6 de maig d'enguany: Buenos Aires insolite.

Vaig enregistrar l'emissió a la TV Box, però no he trobat cap enllaç des del qual es pugui veure l'emissió des de l'estranger. Així que l'únic que et puc passar és una pàgina on pots trobar el DVD en venda. Si el documental t'agrada la meitat del que em va agradar a mi, hauràs de fer esforços per no sortir disparat i comprar un bitllet pel primer vol que et porti a la vila i et permeti descobrir els barris que et descriu el documental. No té res a veure, però et passo aquí dalt un vídeo d'Expedia per si t'animes a veure l'altre (2).

Per aquelles casualitats de la vida, el mateix dia que vaig veure el documental havia llegit a CTXT un article on Ana Basualdo (3) descrivia un barri de Palermo que poc després vaig poder veure en imatges al documental: La Plaza Italia i el Jardin Botanico del francès Carlos Thays; l'Avenida Sarmiento, que uneix aquesta plaça amb el Rio de la Plata ..., etc. 


  1. Claire David-Tartane: Buenos Aires insolite, KVP HK Editions, 2014
  2. Expedia: Buenos Aires Vacation Travel Guide, Youtube, 22.06.2014
  3. Ana Basualdo: Una crónica rescatada, CTXT, 14.07.2017

No comments: