Thursday, May 9, 2019

our souls at night (2017)

Netflix: Our Souls At Night | Official Trailer [HD], Youtube, 13.09.2017

Fa uns dies vaig veure un film que, a més d'agradar-me molt, em va emocionar encara més: Our Souls at Night (2017) [youtube] [wikipedia]. L'argument del film, segons rotten tomatoes més apreciat entre els crítics que entre el públic, té una càrrega dramàtica que em va semblar d'una sensibilitat brutal. També em va agradar molt tornar a veure junts Robert Redford i Jane Fonda 50 anys després d'haver-los vist a una comèdia que vaig veure amb la meva mare i que vam adorar: Barefoot in the Park (1967) [youtube] [wikipedia].

En fi, ja sabem que sobre gustos ... Però, si un dia tens l'oportunitat de veure-la, no deixis de fer-ho i dir-me que t'ha semblat.

Netflix: Our Souls at Night | Tribute Reel [HD], Youtube, 13.09.2017

No comments: