Monday, July 22, 2019

feliç aniversari, mama!


Si aquella maleïda malaltia no se t'hagués emportat, avui faries 82 anys. Tinc alguna foto per casa de poc abans que s'apagués la teva llum. Estaves guapíssima, com sempre. Però tenia ganes de trobar-ne una que havia vist de quan tenies, més o menys, l'edat que té ara Yaël, la neta a qui la malaltia no et va deixar conèixer. 

També tenia ganes de trobar aquesta imatge per una cosa que els fills no sempre veiem en els nostres pares: que abans de ser la meva mare, vas ser una nina amb tot un munt d'esperances que s'expressaven ja llavors a la teva mirada.

Dissabte passat vaig reeixir a trobar on estaven algunes imatges de quan eres aquella nina. En molt mal estat, com ja ho pots veure en aquesta. Però tinc un company a la feina -un personatge que sembla sortit de Star Wars i et trencaries el pit de riure si el coneguessis- que es dedica a la fotografia i em deu un parell de favors. Així que li passaré les imatges perquè analitzi com es poden  millorar.

Com la genètica ha avançat moltíssim des de que es va apagar la teva llum, no et diré que tinguis un bon aniversari on vulgui que estiguis, car sé perfectament on ets i, francament, m'agrada molt més que sigui així i no pas on ens ho han volgut fer creure des de la nit dels temps.

Sempre amb nosaltres, sempre amb tu!
T'estimo !!!!

2 comments:

Israel Hands said...

Una abraçada ben forta,amic.

Roy Batty said...

Moltes gràcies, company!