Friday, August 23, 2019

kohei ohmori



No sé si ja has vist abans alguns dels treballs impressionants de Kohei Ohmori (1). Jo el vaig descobrir aquest any per pura casualitat a un article publicat a golem13.fr (2) i, més tard, a un altre publicat per boredpanda.com (3).

Quan veus les imatges en blanc i negre i creus estar davant d'una fotografia amb hores de treball de Photoshop et quedes bocabadat quan aprens que, el que tens al davant, és un dibuix fet a llapis, creat minuciosament per l'artista en un procés que pot prendre centenars d'hores.

Tot i que els dibuixos de Kohei Ohmori encara estan molt lluny de fer-me sentir el que vaig sentir quan vaig descobrir l'obra d'Emanuele Dascanio (4), la veritat és que m'han impressionat de debò.


  1. Kohei Ohmori: Instagram, Facebook, Twitter
  2. Elodie C.: Les dessins au crayon de cet artiste sont ultra-réalistes, golem13.fr, 09.11.2017
  3. This Japanese Artist’s Pencil Drawings Are So Realistic, People Can’t Believe They’re Not Photographs, boredpanda.com, November 2017
  4. Emanuele Dascanio, publicat en aquest blog el 18.09.2016 i revisat en Juny del 2019

No comments: