Monday, January 27, 2020

gretchen wilson

Gretchen Wilson - All Jacked Up (Official Music Video), Youtube,25.05.2017

Feia molts anys que no publicava un vídeo d'una cantant de qui no puc estar més lluny ideològicament: Gretchen Wilson (1).

El primer vídeo de Gretchen el vaig publicar el 04.03.2015 al blog del Geògraf solitari (GS). Avui he tornat a escoltar el concert d'aquella versió de All Jacked Up (2) i té exactament la canya que esperava escoltar ... Sols què, t'he de confessar que m'agrada molt més el vídeo oficial amb el qual he obert aquesta entrada. Si serveix d'alguna cosa, el van penjar dos anys després d'aquell article al GS. Un any més tard publicava al mateix blog un altre tema que adoro: Still Rollin' (3).

En fi, feia temps que no la seguia i, fa uns dies, vaig caure per atzar sobre dos temes que encara no havia sentit i que també m'han agradat molt i molt. Els pots trobar a continuació.

El primer, Stacy, el van publicar a un àlbum publicat el 2017: Ready to Get Rowdy. El segon, Rowdy, el va publicar un any abans a un album anomenat: Rowdy. Sobre el canvi d'aspecte que pots observar en pocs anys en Gretchen (47 anys) hi ha qui el lliga a la lletra del tema: Whiskey and My Bible (4), però si ella diu que va patir una mena de born out, després d'estar de gira durant anys, doncs jo m'ho crec i punt.

De totes maneres, no sé què en penses, però jo els he trobat brutals aquests temes.

Gretchen Wilson - Stacy, Youtube, 18.10.2018

Gretchen Wilson - Rowdy, Youtube, 17.11.2016


  1. Wikipedia: Gretchen Wilson [en] [fr] [es] [ca]
  2. Gretchen Wilson - All Jacked Up, publicat a Geògraf Solitari el 04.03.2015
  3. Gretchen Wilson - Still Rollin' i altres vells records ..., publicat a Geògraf Solitari el 04.03.2015

No comments: