Tuesday, January 21, 2020

imanol zuaznabar: un fotògraf impressionant



El passat 26 de desembre, vaig veure per atzar el tweet publicat per un fotògraf de Barakaldo que no coneixia: Imanol Zuaznabar (1). Un fotògraf què es va llicenciar com a geògraf a la Universidad Pública Vasca en 2012, formació que va completar amb un Màster sobre Dinámicas Territoriales y Desarrollo a la Universidad Complutense de Madrid un any més tard.

De les imatges d'un fil que no hauries de deixar de veure, vaig passar a la seva pàgina personal. I si el que havia vist a Twitter em va deixar bocabadat, el que vaig trobar enllà (2) ... ja no trobo mots per a descriure-ho.

El que em va quedar clar és que jo no vaig ser l'únic a qui la qualitat del seu treball havia impressionat. La prova és l'edició d'un llibre en crowdfunding on la recaptació va passar de llarg la demanda de finançament (3).


  1. Imanol Zuaznabar: Home Page, Twitter, Facebook, Instagram
  2. Imanol Zuaznabar: Home Page - Fotografía Meteorológica
  3. Troposfera, Un libro de Imanol Zuaznabar

No comments: