Monday, June 8, 2020

tim steinfort - talking to a soldier

Tim Steinfort - Talking To A Soldier, Youtube, 30.01.2015

Ella encara no ho sap, però va ser gràcies a Frau Emma, i a un enllaç de la versió en anglès d'un tema de Kortatu que em va enviar, que vaig descobrir a Tim Steinfort (1), un redskin (2) que et vaig presentar fa uns dies (3) dient d'ell que m'identificava molt més els seus temes que amb una part del públic que va als seus concerts.

Avui m'agradaria compartir amb tu un dels vídeos que he trobat més reeixits. Un tema anti-militarista amb una lletra inusual, una música amb una canya superior i un vídeo excel·lent.


  1. Tim Steinfort: Facebook || Youtube || Wikipedia:  only in french [fr] || antisistema-borrachosorugullosos.blogspot.com
  2. Wikipedia: Redskins [en] [fr] [es] [ca
  3. Veure Rockin' In The Free World, publicat en aquest blog el 13.05.2020

No comments: