Thursday, December 31, 2020

the sidh

The Sidh ft. Ross Ainslie - Shake That Bagpipe - Live in Montelago 2017, Youtube, 29.09.2017

2020 ha estat un any molt estrany. I m'he dit a mi mateix que una bona manera d'acomiadar-lo seria fer-ho amb una banda que vaig descobrir de manera totalment fortuïta a principis de mes. Es tracta d'una banda italiana anomenada The Sidh (1) que toca quelcom que ells anomenen Electro / Celtic Music.

No et mentiré si et dic que l'Electro no ha estat mai un estil que m'hagi enganxat gens ni mica. Però he de confessar públicament que m'he descobert a mi mateix seguint amb els peus el ritme d'alguns dels seus temes. Molt lluny però de la gràcia amb que ho fan les noies de la Innova Irish Dance Company que pots veure als vídeos que he penjat en aquest article.

En tot cas, m'agradaria saludar l'audàcia de la banda per alinear instruments, ritmes i danses que mai no hauria sospitat que podrien donar de si el resultat al que ells han arribat.

The SIDH featuring Innova Irish Dance Company. Contempo. 2014, Youtube, 20.12.2014


  1. The Sidh: Encyclopædia Britannica, Home page, Youtube, Facebook

No comments: