Thursday, May 29, 2014

professió: immaterialitzador

Ahir vaig agafar-me un dia de festa. Feia un dia execrable, com si diguéssim, i vaig aprofitar per "canibalitzar"un parell de vells ordinadors que corrien per casa. Si, amb els anys, els ventiladors havien acabat per fer un munt de soroll, al que surt a l'imatge se li va  morir la font d'alimentació i vaig decidir que els havia arribat l'hora de descansar per sempre.

Els vaig desmuntar per recuperar els discs durs, la memòria i tots els cargols que vaig trobar (quan els necessites, valen una pasta!). I, en el cas del de l'imatge, també una parell de targetes que li havia afegit en el seu temps i que podrien ser-me útils en un moment donat (mai se sap!).

Espero no ficar-me massa tou dissabte, quan els porti al reciclatge. Ja sé que son màquines, però hem passat un munt de temps junts i son moments que no oblidaré.

4 comments:

Israel Hands said...

Després d´això no m´estranya que no et vulguis fer amb un d´aquellls K7´s amb no sé quants Terabytes de capacitat,per què a còpia de rescatar els discs durs pots montar un bon catxarro.Per cert, vista la foto sembla que estiguis inventant una aspiradora inteligent.:D

Roy Batty said...

Home, lo de l'aspirador ... porto temps intentant fer amb ell el que altres volien fer amb una escombra. Sobre els discs durs ... si un dia trobo un vell ordinador per tunejar, poden ser útils. Però la veritat és que, al preu que van els nous, dubto que acabi pagant la pena. Altra cosa és que m'ho passo bé fent aquestes collonades, què vols?

Israel Hands said...

Penso que t´està agafant una mena de síndrome del professor Bacterio,però no em facis molt de cas que igual són imaginacions meves.

Roy Batty said...

Professor Bacterio? Mmmm. El meu pare podria passar pel Super intendente Vicente.