Friday, June 7, 2019

the capaces

The Capaces - Light the fuse (official video), Youtube, 16.03.2018

Potser vas seguir la conversa sobre bandes de punk rock que vam tenir amb en Hands amb motiu de la publicació d'una entrada dedicada a Civet - You Get What You Pay For (11.03.2019) (vegeu als comentaris del post). Si és així, recordaràs que, a més de Violets (@VioletsPunkRock), també vam parlar d'una altra banda de Barcelona que fa encara més temps que corren: The Capaces [Wikipedia][Facebook][La Hormigonera].

Que l'estil que toquen The Capaces t'agradi més o menys és una cosa. Però crec que no t'hauries de perdre aquest vídeo, realitzat a Barcelona per Xavier Garre, i que és del més original que he vist en molt de temps: The Capaces - Light the fuse (official video).

5 comments:

Israel Hands said...

Si senyor,molt original.Per a la música....doncs s'ha d'estar preparat.I disculpa la manca de comentaris,però m'han deixat sense accés a internet (temporalment).A veure quan ho arreglen.

Israel Hands said...

Per cert,torno a deixar de rebre les notificacions sobre activitat al teu bloc.

Roy Batty said...

Què és això de què t'han deixat sense accés a internet!!!
No em diràs ara que el teu veí ha tornat a canviar la contrasenya sense dir-te res!

sinfu said...

Home, Hands, si no pagues els rebuts, com vols tenir internet!

Israel Hands said...

El cas és què com què estic a les Salines i m'han traslladat el despatx al xalet (per obres d'ampliació dels vestidors),estic fora de cobertura.Clar què em van prometre que farien arribar la senyal wi-fi al xalet,però ja fa més d'un mes i ara em surten amb que han demanat pressupost per què els costa més del què pensaven.Així que ara em puc connectar a estones a través d´un wi-fi portàtil,però dura ben poc.