Monday, March 23, 2020

lil nas X - old town road ft. billy ray cyrus

Lil Nas X - Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus, Youtube, 17.05.2019

Avui m'agradaria compartir amb tu el vídeo d'un tema que pot agradar-te o no. En el meu cas, quan el vaig escoltar per primera vegada a Today's Hot Country em va enganxar immediatament. I no vaig ser l'únic car, en el moment d'escriure aquestes línies, 450 milions de persones l'havien visitat a Youtube.

El més al·lucinant d'aquest tema és que està interpretat per Lil Nas X i Billy Ray Cyrus: actor, compositor, cantant de música country i pare de Miley Cyrus. Però tornem Lil Nas X: raper, negre i LGBTQ. Tres ingredients que no el predisposaven gens ni mica a ser guardonat, per aquest tema i el seu vídeo delirant, amb un premi de la molt conservadora Country Music Association. També va guanyar dos MTV Video Music Awards, incloent el de cançó de l'any. O la nominació a set Grammy Awards, el major nombre en el 2019. Finalment, també va arribar al número u dels Billboard Hot 100 dels Estats Units, on va romandre durant dinou setmanes consecutives, l'única cançó a fer-ho des de 1958!

No comments: