Friday, July 24, 2020

local hero (1983)

Local Hero (1983) "Going Home" by Mark Knopfler (unofficial abridged movie), 27.01.2018

No recordo quan vaig veure per primera vegada: Local Hero (1). Tampoc quan vaig comprar la K7 VHS. Sospito haver comprat també el DVD, però si és el cas, no tinc ni idea d'on pot parar.

Si t'he de ser sincer, donat que Bill Forsyth va escriure el guió del film, no puc sinó reconèixer-li tot el dret del món a realitzar-lo com li vingués de gust. Però la meva opinió personal és que crec que l'argument del film, el seu càsting i els paisatges que han sobreviscut al precedent canvi climàtic i a l'acció antròpica que van acabar pràcticament amb el bosc caledonià (2) escocès, donaven per molt més.

Però tot i reconèixer que la puntuació van donar-li al film a Filmaffinity s'ajusta molt més a la realitat que la que van donar-li a IMDb, també he de confessar-te que, més enllà del tema de Mark Knopfler: Going Home a l'escena final, és un film que té alguna cosa que fa que no em cansaria mai de veure'l.

Com no he trobat cap vídeo que tingui l'escena final original i el tema amb un àudio decent, et proposo que escoltem aquest amb algunes de les escenes del film.


  1. Local Hero: Wikipedia [en] [fr] [es] [ca] || IMDb: Local Hero || Filmaffinity: Un tipo genial 
  2. Wikipedia: Caledonian Forest

No comments: