Saturday, February 17, 2024

friends forever



El passat mes de desembre, vaig agafar un vol per poder acompanyar el meu pare al seu control anual amb el cardiòleg i passar després uns dies amb ell.

Quan es va assabentar que corria pel Vallès, l'amic Joan Manuel Soriano, de qui et vaig parlar a un post que vaig publicar fa un parell d'anys (1), em va proposar de veure'ns. Ho vam fer un matí a una estació de Renfe del Vallès.

No trobo les paraules per descriure el que vaig sentir després de tant de temps sense veure'ns. Vam anar a casa del meu pare, a qui en Joan Manuel no veia des del meu casament i va portar dues ampolles de vi d'una marca que al meu pare li va arribar ràpidament al cor.

També va portar una altra cosa que em va fer una punxada al cor. Un exemplar dels 'Itineraris per la Cerdanyola Insòlita', de la Col·lecció Orlando Barrial, editat per uns amics que mai l'han oblidat.

Deixa'm tancar aquest post recordant que avui fa quatre anys que en Orlando ens va deixar. Segueixes viu en el nostre record, company!
Orlando Barrial: La Cerdanyola Insòlita, Quaderns MAC, Amics del Museu d'Art de Cerdanyola, setembre 2023


  1. Veure Friends Forever, publicat en aquest blog el 22.01.2022

No comments: