Friday, October 30, 2020

batec

Batec - Hivern (2020), Youtube, 21.05.2020

Vaig descobrir a Batec un dia de finals del mes d'agost d'enguany. Vaig llegir que la banda s'havia creat a finals del 2015 amb l'únic objectiu de canalitzar la passió pel Punk Rock que compartien els seus fundadors: Manu i Nando que viuen a Rubí i Almacelles. Fent "demos" casolanes en un anar i venir entre ambdues localitats, es van convertir en un projecte més seriós i van anar a gravar un disc a l'EM Estudi de Terrassa: si visites la seva pàgina a Facebook trobaràs altres bandes molt interessants que estan gravant amb ells.

A l'EM Estudi, en Xavi Escribano no només va fer el registre i la barreja, també es va posar a la bateria mentre el duo original es dedicava a la veu i a la guitarra. I per si no era prou, en Marc Escribano es va ficar al baix per poder fer realitat el l'àlbum Ara i Sempre (2016): 14 temes de punk rock directe, melòdic, amb ràbia i sentiment.

El post d'avui l'he obert amb un vídeo que van pujar a Youtube el 21 de maig d'enguany. Un vídeo colpidor d'Albert Perdices, amb moltes imatges que no coneixia i un tema de l'ultim treball de la banda: Cicatrius de guerra. Tancaré el post amb dos temes de la banda que espero que també t'agradin.

Batec - Ara i sempre (2017), Youtube,

Batec - Llavors (2018), Youtube, 13.05.2018

Batec EM Estudi

No comments: