Friday, July 30, 2021

250.000 visites !

Image by Free-Photos from Pixabay


Avui m'agradaria compartir amb tu que aquest blog ja ha superat les 250.000 visites. L'objectiu inicial no anava més enllà de guardar d'una manera estructurada i comentada les notes d'allò que he  pogut trobar interessant i compartir-ho amb la meva família i els meus amics. Però, segurament gràcies als traductors automàtics integrats als navegadors, el contingut del blog s'ha anat difonent amb els anys més enllà d'on mai hauria pogut imaginar.

Actualment, la mitjana de les visites diàries oscil·la entre 200 i 400. De vegades, sense que hagi trobat cap explicació, les visites es disparen: així, el blog no havia superat mai les 2.000 visites mensuals fins el 01.01.2017, quan va pujar a un pic de més d'onze mil visites mensuals que va durar gairebé fins el 01.07.2017. Després va baixar fins a 2.000 visites mensuals, fins tornar a les gairebé a més de deu mil visites mensuals el 01.05.2021.

Per països, el nombre més gran de visites té el seu origen a França. Seguides de lluny per les dels USA, Suïssa, Espanya i Alemanya.

Pel que fa als dispositius amb què hom accedeix al blog, la gran majoria ho fa des d'ordinadors Windows, seguits per aquells que ho fan des d'ordinadors Mac, Linux/Unix i des de mòbils equipats amb Android. Pel que fa als navegadors, la gran majoria ho fa amb Firefox, seguit per aquells que utilitzen Chrome.

Més enllà d'aquestes xifres, deixeu-me dir que segueix sent un plaer conversar amb vosaltres i seguir bescanviant punts de vista sobre el contingut dels articles que vaig publicant.

Només us vull demanar que recordeu que, si vosaltres heu pogut llegir un article que no he escrit en la vostra llengua, jo també podré llegir els comentaris que em deixeu en la vostra. Qualsevol que sigui la llengua en què us expresseu, jo també podré passar-la pel traductor i conversar així amb vosaltres.

Una abraçada a tots els que em seguiu, i moltes gràcies per donar-me el carburant del vostre interès per seguir escrivint. Fins aviat!

2 comments:

Israel Hands said...

Enhorabona,Batty.Ets més internacional què mai.Moltes felicitats i nosaltres que puguessim seguir gaudir del teu bloc.

Roy Batty said...

Moltíssimes gràcies, amic.
I perdona pel retràs de la meva resposta car no és fins avui que he vist el teu comentari.
Una super abraçada