Saturday, December 1, 2018

ikea - anuncio navidad 2018

IKEA España: Anuncio IKEA Navidad 2018, Youtube, 29.11.2018

Pot semblar una ironia publicar aquest vídeo en aquest bloc. L'únic que puc dir-te és que paga la pena de veure'l i de seguir els seus consells més enllà de les festes. Tot com els consells de l'anunci del post: ens hem de veure més sovint ..., que vaig publicar el passat diumenge 25.11.2018.

Jo seguiré publicant en aquest bloc perquè em segueix agradant fer-ho i compartir amb tu allò que pugui haver-me cridat l'atenció. Sabent que, de vegades també te la cridarà a tu, i d'altres vegades no ho farà.

Quan veig les visites que rebo al bloc cada dia, sé que hi ha altres persones a qui també li crida l'atenció el que hagi pogut publicar. Gent que, de vegades, conec. Però molta més que no conec i sé que passa els meus escrits pel traductor de Google per entendre una llengua que no coneix. Gent que, de vegades, em contacta personalment,en públic o en privat. I molta més gent que, no importa quina sigui la raó, no ho fa.

Gràcies a tots els que em doneu la vostra opinió, en públic o en privat, a aquells que em suggeriu visitar alguna pàgina, escoltar un tema que no conec ... Gràcies també a aquells que feu veure que m'ignoreu, i a aquells que, gairebé sempre en privat, em dieu que ja fa dies que heu llegit una notícia que s'acaba de publicar. A aquells que teniu la necessitat compulsiva d'informar-me que no us agrada un tema que he penjat.

Gràcies a tots els que passeu per aquí. Perquè la vostra càrrega positiva o negativa em proporciona el corrent elèctric que em carrega les bateries de les ganes per seguir publicant. Bones festes a tots!

2 comments:

Israel Hands said...

No deixis de publicar,amic.I aquí et deixo un altre bon tema que fem sonar aquests dies que vindran.Bones festes!

Roy Batty said...

Gràcies, company! Pel comentari i pel tema. Bones festes!