Friday, February 15, 2019

the interrupters - what's your plan for tomorrow?

The Interrupters - Take Back The Power, Youtube, 18.08.2015

What's your plan for tomorrow?
Are you a leader or will you follow?
Are you a fighter or will you cower?
It's our time to take back the power

Whatcha gonna do
When they show up in black suits
On your street in army boots
And they're there to silence you
Whatcha gonna say
When they strip your rights away
And the taxman makes you pay
For every bead of sweat you bled today

(.....)

6 comments:

Israel Hands said...

M' agrada força aquesta banda.Igual que m' agrada que l'hagis posat aquí ;)

Roy Batty said...

Farà cosa d'un mes els vaig descobrir per pura casualitat a Youtube, tot i que ja fa temps que corren. Em van agradar molt, en particular el tema que he penjat. També he de dir, i no sense vergonya, que Aimee Allen em treu un munt de complexos del damunt pel que fa al meu accent en anglès.

Israel Hands said...

Home!,posats a comparar accents en anglès potser en Sinfu tindria alguna cosa a dir.Qui té poca cosa a dir al respecte soc jo,que la meva pràctica es redueix a un cop l´any quan venen els suecs de visita a les salines (be,dos cops des de que al profe dels suecs,un tal Alexander Walther, li ha agafat el gust per venir també al'Estiu i,francament,s' agraeix).I és que amb els flamencs pot accent anglès hi ha a practicar.

sinfu said...

Això dels accents va com va. Jo tinc dies que em sorprenc a mi mateix per be o per mal. El cas és pronunciar bé. Oh Yeah!

Roy Batty said...

Home, Hands, tens unes coses ... Com vols practicar l'anglès amb els flamencs si ells parlen neerlandès?
I tu, Sinfu, no siguis tan modest. Que tots sabem que parles l'anglès molt més bé que no el parlava en Botín pare!

Israel Hands said...

Però a tú Sinfu,els col.legues et noten que tens accent de Sabadell?Ara que,potser ja l'has perdut.