Friday, September 12, 2014

hybrid-electric for vertical takeoff and landing

El passat 20.08.2014, extremeTech publicava un article (1) que ens informava d'un estudi de la NASA destinat a avaluar el potencial de la propulsió elèctrica avions de tot tipus, mides i missions (2).

Aquest estudi s'està realitzant amb el suport del NASA Aeronautics Research Mission Directorate, i l'estan portant a terme els enginyers del NASA's Langley Research Center, a Hampton,Virgínia (3).

L'estudi s'està realitzant amb models a escala com el sistema aeri no tripulat GL-10 Greased Lightning: les proves realitzades fins ara s'han fet amb un aparell captiu i, a partir de la tardor d'enguany, estan previstes les proves en vol lliure.

Si t'interessa tot el que aquest estudi pot canviar en la nostra concepció de l'aviació fins el present, et proposo donar un cop d'ull als articles que pots trobar a continuació. També aquest estudi de 21 pàginas de la NASA: Benefits of Hybrid-Electric Propulsion to Achieve 4x Increase in Cruise Efficiency for a VTOL Aircraft. I si, just per refrescar la memòria, vols donar un cop d'ull al que s'està fent a Europa, et proposo donar un cop d'ull a una entrada que vaig publicar en aquest bloc el passat 05.03.2014: avions amb bateries?


No comments: